Thursday, June 11, 2009

Rindu Itu

Tak dapat aku gambarkan betapa rindunya aku pada family aku kat umah. Cuti sem kali nie aku cuma sempat balik 3 hari saja..Nak balik..waaaaa...

Rindunya aku pada bebelan mak yang aku slalu dgr even da berpuluh2 kali..huhu..rindunya masakan mak yang superb, mavelous..rindunya pada mak yg slalu suh aku angkat pasu bunga tiap kali aku balik..

Rindunya aku pada ayah yang slalu tukar chanel time aku tgk tv..x ska ASPN..AXN da bes.huhu Rindunya pada ayah yang slalu tanya aku nak makan ape..

Rindunya pada kak Shida yang aku slalu mntk tlg top up tuk aku..

Rindunya pada kak Nanie yang aku slalu paw Laksa Shack + pizza..

Rindunya pada adik yang slalu belikan novel..Maceh, da banyak novel aku baca..So beli la slalu..huhu

Dan tersangat sangat rindu pada anak buah aku, Batrisyia yang x reti behenti bercakap tu..Rindunya pada Batrisyia yang kembang bila org puji dia comel..(Perasan tul..)


Berdiri dari kiri : Adik, Me, Kak Nanie, Kak Shida
Depan : Ayah, Batrisyia, Mak
(My Bro in law x de dlm gmbr)

No comments: