Wednesday, June 17, 2009

Menyambut Kedatangan Org Baru

Tak taw nak gambarkan perasaan aku sekarang ni..
Hepi sangat.nak taw sebab pe? aku dapat anak sedara..
yes2..sonok taw ada anak sedara..
Kakak aku yg sulung telah selamat melahirkan baby gurl (comei tomei) pada 12 Jun yg lalu. Tahniah Puan Nurshida & En Mohd Rohaifi!!
Even my sis da ade 2 anak tp still kurang matured (sumtimes) haha.
mati aku kalo dia baca ni..
Anak sedara aku yang baru ni namanya Qistina Aleesya.
So aku de 2 permata ati sekarang ni.
Qistina Batrisya n Qistina Aleesya.
Dan yang paling klakar skali si kakak ni da pandai jeles ngn si adik.
siap tnya aku 'Achik sayang kakak dak"..huhu..
Erm x sbrnya nak balik, nk peluk cium baby..huhu


Qistina Aleesya binti Mohd Rohaifi


Qistina Batrisya binti Mohd Rohaifi

No comments: