Monday, March 22, 2010

Selamat Pulau Pinang


"Selamat Tuhan kurniakan
Selamat Pulau Pinang
Negeriku yang mulia
Kutaat dan setia
Majulah Jayalah
Negeriku yang tercinta
Bersatu dan bersama
Untuk negeri kita"


Lama sungguh tak menyanyi lagu kebanggaan warga Pulau Pinang..
Sesungguhnya jasad aku di bumi Gambang
tapi hati aku di Pulau Pinang
Nak balik..
Dah lama kot tak balik
Aku rindu...


The best therapy...Shopping!

Naik feri.Teringat zaman kanak-kanak,
naik feri sambil kira obor-obor dalam laut..



Kempunan char koew teow..My favourite


Pasembur yang mavelous

Dan yang paling membuatkan aku membuak-buak nak balik of coz la anak buah kesayangku, both Qistinas..


Batrisya ngan Aleesya tunggu nanti achik balik...

p/s : Terasa macam nak balik je tapi memikirkan kerja-kerja yang menyesakkan kepala aku ni, terpaksa batalkan niat aku..

No comments: