Thursday, November 25, 2010

Farewell

Esok last day praktikal
Tak sangka da 6 bulan rupanya
praktikal kat sini
Macam-macam pengalaman, ilmu yang aku dapat
Seronok sebab da nak grad..yeay!
tapi takut pun ada
yela nak menempuh alam pekerjaan
Sebabnya komitmen pun bertambah bila da kerja
My supervisor ada pesan
Kalo kita ada attitude yang baik, tapi tak ada skill
still boleh survive
sebabnya skill kita bleh develop
tapi attitude susah nak ubah

Kelmarin ada farewell lunch
sedih plak lepas ni
tak dak member2 nak bergosip..haha



Apa pun kepada kawan2 yang da abih praktikal
BEST OF LUCK!
p/s: I will gonna miss all my friends at Infineon

4 comments:

tik2 said...

sob....sob...sob....sedihnya~~~
lpas ni kmi dh xdak kwan dh....uwaaaaa

aZie 4eVa said...

izzah,

selamat menempuhi alam br lps nih.
moga success selalu ya.
dan igtla cabaran itu sntiasa menanti d hdpn.
apa yg mampu, kite p'siapkn diri sepenuhnye dgn sebenar2 bekalan.
insyaAllah. :)

izzah said...

tikah:
tu la nnt mesti kami rindu hmpa..

azie :

tq azie..gud luck to u too..Semoga apa yang kita belajar time praktikal dimanfaatkn sepenuhnya..

tik2 said...

kmi dh xdak kawan nk gosip2 dh lpas nih..xdak dh la kaunter p'tnyaan nk tya sal programming...hu3