Monday, October 4, 2010

Kosong

Tinggal 2 bulan je lagi
Pastu dah abih praktikal
Lepas ni kena cari kerja
Job hunting!

Dulu masa belajar da tak sabar2 nak keja
Sekarang bila da merasa suasana kerja macam mana
haa baru la taw
masa belajar la
paling best skali
tak banyak benda nak kena pikir
cuma study je

Tak taw nak gambarkan perasaan skrg ni
Terasa macam bodoh gile pun ada
Benda yang senang pun tak taw buat
Apa yang belajar masa kat U dulu
cuma sikit sangat
sikt sangat sangat
banyak lagi yang kena blaja
blaja blaja dan terus blaja


Terasa demotivated sangat sangat




2 comments:

siti farhana said...

aku pulak rasa takut nk pergi l.i dengar cerita korang macam2.

izzah said...

insyaAllah ko boleh..kena cari pemangkin sorang kt tmpt li bru la bersemangat nk g ofis..haha